|
|
||||
|
||||
POOR BOY
Poor boy
They call me poor boy, poor boy, poor boy But I ain't lonesome and I ain't blue 'Cause I could never be a poor boy As long as I’ve got a dolly like you Ain't got a crust, ain't got a cent Can't buy a jug, can't pay the rent I got a heart full of dreams And a lot of memories And that's enough for me *Repeat Can't buy a house, can't buy a lot Ain't got a bean, I ain't got a pot But what I got is a heart full of Lovin' memory And that's enough for me *Repeat Don't have a pig, don't have a cow I don't have a horse to pull a plough But what I got is a heart full of Lovin' memory And that's enough for me They call me poor boy, poor boy, poor boy But I ain't lonesome and I ain't blue 'Cause I could never be a poor boy As long as I’ve got a dolly like, I’ve got a dolly like I’ve got a dolly like you Povero ragazzo Mi chiamano povero ragazzo, povero ragazzo, povero ragazzo Ma io non sono solo e non mi sento triste Perchè non potrò mai essere un povero ragazzo finchè avrò una bambola come te Non ho nulla, non un centesimo Non posso comprare un bricco, non posso pagare l'affitto Ma ho un cuore pieno di sogni e tanti ricordi Questo a me basta Ritornello Non posso comprare nè una casa, nè un terreno Non ho una fagiolo, non ho una pentola Ma quello che ho è un cuore pieno di ricordi d'amore e questo a me basta Ritornello Non ho un maiale, non ho una mucca e neanche un cavallo per trascinare l'aratro Ma quello che ho è un cuore pieno di ricordi d'amore e questo a me basta Mi chiamano povero ragazzo, povero ragazzo, povero ragazzo Ma io non sono solo e non mi sento triste Perchè non potrò mai essere un povero ragazzo finchè avrò una bambola come te |